مارادونا: امیدوارم بارسلونا نیمار را مجبور به بدنسازی اضافه نکند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - شماره 10 افسانه ای فوتبال آرژانتین از علاقمندان به ستاره برزیلی بارسلوناست و درباره وضعیت جسمانی نیمار ابراز نگرانی کرده است.

نیمار پس از عمل لوزه هایش 7 کیلوگرم وزن کم کرده بود و رسانه های ورزشی روی این مسئله تمرکز زیادی کرده بودند.

اکنون نیمار با کمک پزشکان بارسلونا به وزن ایده آل خود رسیده است و مارادونا نگران است که مربیان بارسلونا نیمار به مجبور به بدنسازی بیش از حد نیاز کنند.

به گزارش سایت Goal.com دیگو مارادونا در گفتگو با خبرنگاران گفت: "از بازی نیمار لذت می برم، او بازیکنی است که باید زیر نظر گرفته شود، او می داند در زمین چگونه بازی کند و نیازی به بدن عضلانی ندارد! امیدوارم آن ها (باشگاه بارسلونا) نیمار را مجبور به این کار نکنند، او تنها باید فوتبال بازی کند."

با وجود تمجید مارادونا از نیمار، اسطوره آرژانتینی اعتقاد دارد تیم ملی کشورش به همراه ستاره شماره یک آبی اناری ها، لیونل مسی قهرمان جام جهانی برزیل 2014 خواهد شد: "برزیل در جام کنفدراسیون ها شکست ناپذیر نشان داد! اما من روی قهرمانی آرژانتین شرط می بندم زیرا مسی در فرم بسیار خوبی قرار دارد."

دیگو آرماندو مارادونا در جام جهانی 1986 توانست یک تنه آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند. آرژانتین پس از آن دیگر نتوانسته قهرمان جهان شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:48 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 30571
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1